dimecres, 24 d’abril del 2013

Visca Sant Jordi!!

Ahir va ser Sant Jordi i a l'escola vam dedicar tot el dia a fer activitats diverses per celebrar aquest dia tan especial. Aquí us mostrem un recull de tot el que vam fer els alumnes de segon: fer la rosa, escriure el punt de llibre, fer dibuixos que simbolitzen aquest dia,...
Cal dir que els nens de segon del municipi van participar en el Concurs de Dibuix sobre el tema de Sant Jordi. Els dibuixos guanyadors han representat el cartell d'activitats del poble. A mig matí vam anar a recollir el premi. Va guanyar un alumne de cada escola.
A la tarda vam anar a l'escola Ruiz Amado, juntament amb els nens de P5 i primer, a veure la representació de la llegenda; seguidament, ens vam acostar a visitar les parades, a la Plaça dels Homes. Hi havia roses i llibres a mils!!
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Picture slideshow made with Smilebox

8 comentaris:

  1. M'han agradat les fotos
    i el video
    Doha Harbich. 2n-A

    ResponElimina
  2. m'a agradat molt la canco
    salma el makki
    2na

    ResponElimina
  3. He mirat al video amb la meva familia, a quedat molt maco. Davi Coll 2nA.

    ResponElimina
  4. M'han agradat molt les fotos.I m'ho vaig passar molt bé tot el dia amb les activitats que vam fer amb l'escola.
    Núria Sànchez 2nA.

    ResponElimina
  5. M'han agradat molt les fotos i m'ho vaig passar molt bé! Biel Conesa, 2n-A...

    ResponElimina
  6. Em va agradar molt la rosa que vau fer, molt creativa, i les fotos de les parades, ja que no vaig poder anar-hi (Mònica). Aquell dia m'ho vaig passar molt bé (Judith Capell, 2nA)

    ResponElimina
  7. m'ha agraden molt les fotos de San Jordi les roses de tots eren Xules i el dia de San Jordi m'ha agradat i el teatre de San Jordi tambe JUAN.P 2NB

    ResponElimina
  8. M ' ha agradar molt el día de Santiago Jordi el drac es molt maco el caballo era de veritat i Sant Jordi a sobré i m' ha agradar el teatre i passejar pel poblé migrantes les roses, feia molt bon día.
    Ylena de la calle Sánchez 2on b

    ResponElimina