dijous, 14 de març del 2013

Taula del 4

A segon ja hem començat la taula del 4!

14 comentaris:

  1. Ma agradat molt la canco de la taula del 4.paula r.2na

    ResponElimina
  2. m'a agradat molt la taula del 4 salma el maki 2 na

    ResponElimina
  3. Hola soc en Davi Coll de 2nA:

    M'ha agradat
    molt la taula del 4
    Cristina ets molt maca.

    ResponElimina
  4. magradat molt la taula del 4.
    damian zaharia 2nA.

    ResponElimina
  5. M'ha agradat la taula del 4.
    Doha 2n A.

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt la taula del 4. Biel Conesa 2nA
    :-) ;-)

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt la cançó de la taula del 4 Núria Sànchez 2n A.

    ResponElimina
  8. M'HA AGRADAT MOLT LA CANÇo DE LA TAULA DEL 4 MOHAMMED ZAMKOUR
    2nb

    ResponElimina
  9. m'ha ancantat la taula del 4. noemi renart 2na

    ResponElimina
  10. M`ha agradat molt la cançó de la taula del 4. Karolina 2n A

    ResponElimina
  11. M'ha agradat molt la canço de la taula del 4. Joan García 2nA

    ResponElimina
  12. M'ha agradat molt la canço de la taula del 4. Laia García 2nB

    ResponElimina
  13. m' ha agradat molt la canço del 4.matias escalante 2nb

    ResponElimina
  14. M'ha agradat mol la canço de la taula del 4 .RUBEN MACIAS 2nA.

    ResponElimina